niedziela, 4 lutego 2018

Filmowo. Zajęcia.

Dla zainteresowanych dziś na TVN-ie jest film ,,Hobbit: Niezwykła podróż". Nagram sobie, bo reklamy na tej stacji mogą do siwienia prowadzić. Kiedyś oglądałem ten film i się zachwyciłem. :) 

Na zajęciach z ciekawszych rzeczy omówiliśmy proces przyjmowania przez Polskę umów międzynarodowych. Nie wiedziałem, że to taki złożony proces jest. 

Dziś polecam takie grupy muzyczne: Outblast (elektroniczna, hardcore), Periphery (metal alternatywny, heavy metal) oraz Porcupine Tree (rock, metal, muzyka eksperymentalna, ambient itp.). Słyszałem wcześniej o Porcupine Tree, jednak jakoś nie kojarzyłem za bardzo ich kawałków. Muszę powiedzieć, że powoli wzbudzają we mnie podziw swoją muzyką.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. uczuciowesmaki4 lutego 2018 20:07

    Naturalnie nagrasz z reklamami, nieprawdaż? ;-)))))
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam wyjścia. Poprzednia nagrywarka rządziła, bo można było wyciąć reklamy i wypalić program na DVD. Tu nie ma takiej możliwości, jedynie można przesuwać reklamy, co też jest niezłe.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jakoś mnie nie wciąga film ,,Hobbit: Niezwykła podróż".
    Przepraszam, lecz na moim blogu chwilowo zastosowałam moderację komentarzy. Potrzebuję zdystansowania się do pewnych tematów i dyskusji przy nich; muszę złapać odeech przy czytaniu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to z filmami bywa. Na pewno minusem jest duża ilość reklam na TVN, dlatego nagrałem sobie, by przewinąć je w czasie oglądania.

      Rozumiem to. Czasem tak się zdarza właśnie, że trzeba z dystansu na coś popatrzeć.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oj Hobbit jest Epicki! Oglądałam każdą część w kinie :)
    Obecnie czekamy na Avatara 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam 3 razy, wczoraj oglądałam szwedzki kryminał, skandynawskie kino i literatura są bardzo specyficzne, chyba przez niedostatek słońca...

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Jeżeli proces przyjmowania przez Polskę umów międzynarodowych jest jedną z ciekawszych rzeczy, to nawet nie chcę wiedzieć jakie są te mniej ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hobbit zawsze, to zresztą jeden z niewielu filmów które dorównują książce. A może nawet wiećej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Od Hobbita wolę kino skandynawskie np. "Instynkt wilka". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Hobbita i mogłabym go praktycznie cały czas oglądać :). Cieszę się, że przypasował Ci temat, bo to jest ważne, żeby coś się podobało :)

    OdpowiedzUsuń